A FINANSZÍROZÁSI MENEDZSMENT RENDSZER RÉSZEI

Ez a szolgáltatásunk olyan ügyfeleink részére lett kidolgozva akik jelenleg nem felelnek meg valamilyen finanszírozás igénylési feltételeinek (tehát nem hitelképesek*), így azt nem tudják igényelni. A program során Átvilágítjuk az ügyfelet és minden olyan pontot amely akadályozza, az adott konstrukció igénylését legálisan kezelünk nála. A program végeredménye, hogy az ügyfeleink képessé válnak a célként kitűzött finanszírozás igénylésére.

Minden lehetséges finanszírozási konstrukcióra előminősítjük ügyfeleinket, így átláthatóvá válik, hogy milyen esélyekkel tudjuk indítani az igényléseket. A lehetséges finanszírozási konstrukciókat kalkulációval pontosítjuk, mely során meghatározzuk, hogy melyek milyen összegben és feltételekkel igényelhetőek. Így kiküszöbölve a felesleges igényléseket és próbálkozásokat.

A kikalkulált konstrukciók igénylését megelőzően előkészítjük ezeket. Ennek keretén belül az konstrukciót igényelni akaró vállalkozást minden lehetséges szempontból átvilágítjuk annak érdekében, hogy minden lehetséges akadályozó tényezőt megállapítsunk, melyek nehezíthetik vagy akár meg is akadályozhatják a finanszírozások elbírálásának sikerességét.

Ezt követően az azonosított akadályozó tényezőket a lehetőségekhez képest legálisan kezelünk, így biztosítva a lehető legnagyobb esélyt az igénylésre kerülő finanszírozási konstrukció engedélyezéséhez.

Ezt követően begyűjtjük az igényléshez szükséges összes dokumentumot. Ez magában foglalja a vállalkozás könyvelőjével történő kapcsolattartást is, így időt és intézkedést megtakarítva ügyfeleink részére. Végül összeállítjuk az igényléshez szükséges dokumentáció csomagot.

Az előkészített finanszírozási igénylést elindítjuk, végigkövetjük az engedélyezési folyamatot, szükség esetén kezeljük az engedélyezés közben felmerülő hiánypótlási előírásokat vagy információ pontosítási kérdéseket. Ezt követően összehangoljuk a finanszírozási szerződés aláírásának menetét, végrehajtjuk a folyósítási feltételek teljesítését és elérjük a lehető leggyorsabb folyósítást. Ezek a lebonyolítás főbb lépései.

Az engedélyezett finanszírozások (hitel* és pályázat*) meghatározott felhasználási céljának* (beruházás*, gépvásárlás, energetikai korszerűsítés, stb…) megvalósításához kapcsolódó lépések összehangolása és elősegítése. Ez többek közt jelentheti a finanszírozási összegek lehívását a kivitelezési ütemekhez igazítva, a kivitelezések és eszközbeszerzésekben való segítségnyújtást és a felhasználást követően az elszámolások alapos összeállítását. Kiemelten fontos a felhasználási cél megvalósításának szakszerű lebonyolítása, hogy ne kerülhessen visszavonásra a finanszírozási összeg.

A Finanszírozási menedzsment* rendszer lelke.

A leggyakoribb előforduló problémák a hitelek futamideje alatt jelentkeznek. A pénzintézetek futamidő alatt teljesítendő előírásai sokszor érthetetlenek, bonyolultak, nehezen illeszthetők be a vállalkozás napi működésébe és jelentős adminisztrációs terhet rónak az ügyvezetőkre; amik így folyamatos stresszt jelentenek.
Ezen szolgáltatásunk 3 fő területen található problémák megoldását célozza:

1. Az ügyfeleink által felvett hitelek és pályázatok pontos és naprakész nyilvántartása. Ennek köszönhetően nem kerülnek elmulasztásra a fontos pénzintézeti előírások teljesítései. Így nem hagyjuk magukra ügyfeleinket. Ezzel segítséget nyújtunk az ügyvezetők számára a kötelezően teljesítendő pénzintézeti előírások teljesítésében.

2. Folyamatosan figyeljük ügyfeleink hitelképességének* megtartását, hiszen a hitelképesség fenntartása önmagában is egy tartalék, mivel ezzel a jövőben is képes lehet a vállalkozás további finanszírozásokhoz jutni a további fejlesztései megvalósításához.

3. OPTIMALIZÁLÁS: Ügyfeleink meglévő hitel és egyéb finanszírozási konstrukcióikat folyamatosan felülvizsgáljuk és szükség esetén ezeket újrahitelezzük* annak érdekében, hogy mindig a lehető legoptimálisabb finanszírozásokkal rendelkezzenek. Az optimalizálás az alábbi feltételekre terjed ki:

• Hosszabb futamidő biztosítása

• Türelmi idő újrabiztosítása

• Kamat csökkentése

• Kisebb törlesztőrészlet biztosítása

• Jelzáloggal terhelt ingatlan tehermentesítse

• Új finanszírozás biztosítása

Problémás meglévő konstrukciók esetén nyújtjuk ezt a szolgáltatást. Amennyiben egy már meglévő konstrukcióval van valamilyen probléma ami nem oldódik meg és amely akadályozza egy új finanszírozási igénylés elindítását vagy valamilyen egyéb problémát okoz úgy kiderítjük, hogy mi a probléma oka és kezeljük, hogy a probléma megszűnjön és a konstrukció újra problémamentes legyen.

jelentkezési űrlap

REGISZTRÁCIÓS Űrlap

jelentkezési űrlap

KEZDJE ITT!

Új érdeklődő ügyfélként kezdje itt és derítse ki milyen finanszírozásokra lehet jogosult vállalkozása, melyekkel elérheti a stabilitást és növekedést.

Válasszon az alábbi Bevezető szolgáltatásainkból:

 

ELŐMINŐSÍTÉS


Kérjen előminősítést!

Az előminősítés során megvizsgáljuk vállalkozása hitelképességét, ez alapján meghatározzuk a stabilitási és fejlesztési
célok szempontjából igénybe vehető finanszírozásokat, majd kikalkuláljuk ezek igényelhető összegeit és összetételeit.

FINANSZÍROZÁSFIGYELŐ ADATBÁZIS

Regisztráljon adatbázisunkba!

Ne maradjon le a jövőbeni finanszírozási lehetőségekről (hitelek, pályázatok, stb...). Adja meg fejlesztési céljait és adatbázisunk figyeli a megfelelő konstrukciókat, amelyről értesítjük Önt és egyeztetjük az igénylés feltételeit.

ONLINE TÁJÉKOZTATÓK ÉS ELŐADÁSOK

Hamarosan!

FELTÖLTÉS ALATT!

ADATVÉDELEM

Részvénytársaságunk elkötelezett az adatvédelmi rendszereink szigorú kidolgozása, üzemeltetése és alkalmazása mellett a vonatkozó jogszabályokkal összhangban.

Letölthető szabályzat:

Adatvédelmi szabályzat

Az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat adatvédelmi ügyekben:

E-mail cím:
adatvedelem@fejlesztesi.hu

Levélcím:
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 18.

Telefonszám:
06-1/646-4100