KARRIER

„Az év legjobb döntése az volt, amikor jelentkeztem a Fejlesztési Hitelközpont Zrt.-hez…”

CSATLAKOZZ HOZZÁNK!

Folyamatosan bővülünk, így szükségünk van olyan új munkatársakra csapatunkba akik segítenek az egyre növekvő ügyfélkörünket kiszolgálni, mellyel támogatjuk fejlődésüket.

A hozzánk történő jelentkezéshez NINCS SZÜKSÉG(!) pénzügyi és finanszírozási végzettségre és múltra. Más cégekkel szemben minket nem a papír, hanem a hajlandóság érdekel. Tevékenységünk annyira speciális, hogy ennek a területnek a sikeres működtetéséhez nem létezik (az egész országban) megfelelő oktatás, így saját magunk kényszerültünk kidolgozni ennek teljes képzését.

KIK VAGYUNK?

Magyarország egyik vezető, bank-független pénzügyi közvetítő társasága vagyunk. Részvénytársaságunk rendelkezik a Magyar Nemzeti Bank szigorú feltételeket támasztó tevékenységi engedélyével. Független pénzpiaci alkuszként* magyar vállalkozások részére segítünk megtalálni és lebonyolítani* a stabilitásukhoz és növekedésükhöz szükséges finanszírozásokat*.

Részvénytársaságunkat családi vállalkozásként alapítottuk 2020 júniusában a legnagyobb covid járvány idején. Családunk a hitelközvetítési tevékenység megjelenése óta jelen van a pénzügyi szektorban. Ez olyannyira igaz, hogy Mi képeztettük a 90-es évek végén az akkori Nemzetgazdasági Minisztériumban azt a tevékenységi kört, amely alapján akkoriban Mi is és az ország többi hitelközvetítésével foglalkozó cége meg tudta kezdeni működését.

Így több, mint negyed évszázados pénzügyi tapasztalattal rendelkezünk a finanszírozások terén. 3 fővel indult cégünk, minimális tőkével, mely kockázatot rejtett magában, mivel tudtuk, hogy nagy konkurenciával kell szembe néznünk és boldogulnunk. Az alapítást követően a működéséhez szükséges Magyar Nemzeti Bank engedélyének megszerzése közel 1 éves előkészületet és további 6 hónap lebonyolítási időt vett igénybe.

Családunk több, mint 26 éves pénzügyi tudásának köszönhetően hatalmas mennyiségű információt halmoztunk fel, így Részvénytársaságunk könnyedén tud működni, szolgáltatást nyújtani és új szolgáltatásokat bevezetni.

AKKOR JELENTKEZZ HOZZÁNK HA...

  • korábban is sikeres voltál a munkádban,
  • nem jelent problémát, hogy irodánkba bejárva kell dolgoznod, mivel nálunk nincs lehetőség home office munkavégzésre,
  • hajlandó vagy folyamatosan tanulni és fejlődni,
  • képes vagy önállóan dolgozni és felmerülő problémákat megoldani,
  • olyan munkahelyen akarsz dolgozni amit emelt fővel tudsz képviselni,
  • rendelkezel jó ügyfélkezelési tapasztalattal és képességgel, mivel cégvezetőkkel  fogsz napi szinten kapcsolatba lenni,
  • igényes vagy magadra és a környezetedre,
  • pozitív a dolgokhoz való hozzáállásod.

MIRE SZÁMÍTHATSZ?

LÉGKÖR

Mivel nagy figyelmet fordítunk a nyugodt és jó munkahelyi légkör kialakítására és fenntartására, így folyamatosan kiszűrjük a munkatársak közötti feszült ellenségeskedéseket, hátbatámadást és klikkesedést. Ennek alapvető célja, hogy olyan munkahelyet tartsunk fenn ahol nem gyomorgörccsel kell bejönnöd dolgozni.

KÉPZÉS ÉS ELŐRELÉPÉS

Nem jelent problémát ha a pénzügyekkel és finanszírozásokkal kapcsolatban egyáltalán nincsen korábbi tudásod és tapasztalatod mivel minden új és meglévő munkatársunkat kiképzünk mind az általános munkatársi információkra, mind pedig a posztjukkal kapcsolatos konkrét tudnivalókra. Minden új munkatárs képzésére és munkakörébe való betanulására időt fordítunk, így megkönnyítve a beilleszkedést munkatársaink közé. A törekvésünk az, hogy a jól teljesítő munkatársakat a jövőben előléptessük, illetve bővítsük a felelősségi területüket és posztjuk tevékenységét.

SZERVEZETT MŰKÖDÉS

Részvénytársaságunk szervezési rendszere speciális, mely egy több mint 70 éve bizonyítottan működő amerikai szervezési rendszeren alapul, melynek köszönhetően a munkakörök tevékenységei jól körülhatároltak így biztosítva a folyamatos növekedést és terjeszkedést.

Részvénytársaságunk 11 osztályra és 33 alosztályra vannak bontva, amelyekben a tevékenységek teljesen el vannak különítve és rendszerezve, így minden munkatársunk pontosan tudja, hogy mi a feladata, mit várunk el tőle és egyéb szervezeti üggyel kapcsolatban kihez kell fordulnia. A zűrzavar, véletlenszerűség és felesleges munkavégzés lehető legtöbb lehetőségét kizárjuk és folyamatosan dolgozunk ennek megtartásán és Rendben való működtetésén. Minden szervezési és rendrakási tevékenységünk a minél hatékonyabb, gyorsabb és pontosabb munkavégzésre irányul, minden munkatársunk részére.

Mivel tevékenységeinket és feladatainkat folyamatosan összehangoljuk, így nem kell a munkatársaknak kialakítaniuk a saját munkaterületüket, mely később összetűzéshez és zűrökhöz vezet a mások munkájával nem- vagy nehezen összehangolható tevékenységek miatt. Minden tevékenységet és munkakört úgy alakítunk ki, hogy illeszkedjen a már meglévő szervezeti felépítésünkbe.

BEJELENTETT MUNKAVISZONY

Fontos számunkra, hogy betartsuk a törvényeket, ezért minden munkatársunk a valósan végzett munkaidővel és bérrel (túlórákat és bónuszokat beleértve) kerül bejelentésre.

MUNKATÁRSAINK VISSZAJELZÉSE

„Az év legjobb döntése az volt, amikor jelentkeztem a Fejlesztési Hitelközpont Zrt.-hez. Az első napomon is már sőt a felvételizés során is nagyon közvetlenek voltak és kedvesek. Rengeteg oktatásban részesültem, és tudom, hogy még rengetegbe fogok. Nem csak úgy ‘bedobtak a mély vízbe’ mint a legtöbb helyen.”

S.P.

„Egy kihívásokkal teli, dinamikus munkahely ez, ahol nem áll le a pörgés és mindig hasznosnak érzem magam. Családias környezet és nagy tapasztalat hatja át az irodát.”

L.L.

A KIVÁLASZTÁS FOLYAMATA...

1. Jelentkezés

Válaszd ki a számodra megfelelő pozíciót, majd kattints a jelentkezés gombra, ahol lehetőséged van megadni adataidat és feltöltheted önéletrajzod.

2. Előszűrés

Megnézzük, hogy önéletrajzod alapján megfelelsz-e a munkaköri elvárásoknak.

3. Telefonos kapcsolatfelvétel

Felvesszük veled a kapcsolatot telefonon és egyeztetjük a kiválasztási folyamat további lépéseit, majd időpontot egyeztetünk a személyes találkozóra.

4. Személyes interjú

A személyes interjú során egyeztetjük a betölthető pozíció és együttműködésünk részleteit. Az interjú része a kompetencia teszt kitöltése.

5. Döntés

Az interjú és  a teszt kiértékelése alapján értesítünk a döntés eredményéről. Pozitív döntés esetén egyeztetjük a munkakezdés körülményeit.

BETÖLTHETŐ POZÍCIÓK

Telefonos kapcsolatfelvevő
Szolgáltatási operátor

JELENTKEZÉS

Az űrlap kitöltésével akár több pozícióra is leadhatod jelentkezésed részünkre. A kitöltés során lehetőséged lesz feltölteni önéletrajzodat. A jelentkezés beküldését követően elindul a kiválasztás folyamata (a fentebb leírtak szerint) és tájékoztatni fogunk az előszűrés eredményéről.

FELVÉTELI JELENTKEZÉS

"*" a kötelező mezőket jelöli

Elérhetőségek

Jelentkezés adatai

Kiválasztott pozíció(k)?*
YYYY dot MM dot DD

Személyes információk

Tapasztalat / hozzáértés

Egyéb információ

Önéletrajz feltöltése

Engedélyezett fájl típusok: pdf., Max. file size: 15 MB.

POZÍCIÓ RÉSZLETEI

A POZÍCIÓ FŐBB ADATAI

Pozíció: Telefonos kapcsolatfelvevő

Helye: Budapest, V. Bajcsy-Zsilinszky út 18.

Tapasztalat: Korábbi tapasztalat előnyt jelent

Végzettség: Nincs megadva

Állás típusa: Teljes munkaidő

Jogviszony: Munkavállalói jogviszony

Munkaidő: Napi 8 óra / heti 40 óra

Home office: Nem lehetséges

ELÉRENDŐ EREDMÉNY

A pozíción betöltött munkával el kell érni, hogy azok az ügyfelek akikkel kapcsolatba kerülsz, igénybe vegyék valamely bevezető szolgáltatásunkat.

A bevezető szolgáltatások olyan díjmenetes szolgáltatások, melyek közben az ügyfeleink tapasztalatot szereznek abban, hogy a fizetős szolgáltatásainkon hogyan tudunk nekik segíteni a finanszírozásokkal kapcsolatos problémáik megoldásában.

FELADATOK
  • Az ügyfelektől beérkező hívások felvétele és tájékoztatása a szolgáltatásainkról.
  • Az ügyfelektől beérkezett űrlapok (jelentkezések) feldolgozása, ezt követően felvenni velük a kapcsolatot és tájékoztatni őket a szolgáltatásainkról.
  • A különféle nyilvántartások precíz vezetése.
  • Ügyvezetőkkel és döntéshozókkal határozott kommunikáció.
  • Elérni, hogy az ügyfél igénybe vegye valamely bevezető szolgáltatásunkat.
  • Következő posztra (munkatárshoz) való továbbításhoz az adatlapok kitöltése, kinyomtatása.
IDEÁLIS PROFIL
  • Fontos, hogy elsődleges szempont az ügyfelek lehető legmagasabb szintű kiszolgálása és elégedettsége.
  • Aktív, kitartó munkavégzés, nem a feladatok kiosztására vár.
  • Gyors problémamegoldó képesség, amely párosul azonnali cselekvéssel.
  • Hajlandóság adminisztratív (irodai) munka végzésére.
  • Eredményekben gondolkodó.
  • Jó kommunikációs képesség.
  • Hajlandóság folyamatos tanulásra és képződésre.
  • Alapvető számítógépes programok ismeretek (Word, Internet, E-mail).
  • Csapattagként a csoport részévé tudjon válni és együtt dolgozni a többi munkatárssal.

POZÍCIÓ RÉSZLETEI

A POZÍCIÓ FŐBB ADATAI

Pozíció: Szolgáltatási operátor

Helye: Budapest, V. Bajcsy-Zsilinszky út 18.

Tapasztalat: Korábbi tapasztalat előnyt jelent

Végzettség: Nincs megadva

Állás típusa: Teljes munkaidő

Jogviszony: Munkavállalói jogviszony

Munkaidő: Napi 8 óra / heti 40 óra

Home office: Nem lehetséges

ELÉRENDŐ EREDMÉNY

A pozíción betöltött munkával el kell érni, hogy a Részvénytársaságunkat megbízó ügyfelek részére teljeskörűen előkészítésre és lebonyolításra kerüljenek a hitelügyletek. Ennek végeredményeként a hitel összege kifolyósításra kerül a pénzintézet által az ügyfél részére.

FELADATOK
  • Ügyfelekkel és könyvelőikkel történő kapcsolattartás a hitelkérelmekhez szükséges dokumentumok begyűjtése érdekében.
  • Hivatalos információk lekérése különféle adatbázisokból.
  • A partner bankjainkkal való kapcsolattartás a hitelügyek elintézésének érdekében.
  • Bankokban történő személyes intézkedés.
  • Hitelkérelmi dokumentáció összeállítása.
  • Banki folyamatok kontrollálása a hitelkérelmek elindításától a lezárásukig.
  • Ügyfelekkel történő személyes találkozókon a szükséges dokumentumok aláíratása.
IDEÁLIS PROFIL
  • Fontos, hogy elsődleges szempont az ügyfelek lehető legmagasabb szintű kiszolgálása és elégedettsége.
  • Aktív, kitartó munkavégzés, nem a feladatok kiosztására vár.
  • Gyors problémamegoldó képesség, amely párosul azonnali cselekvéssel.
  • Hajlandóság adminisztratív (irodai) munka végzésére.
  • Eredményekben gondolkodó.
  • Jó kommunikációs képesség.
  • Hajlandóság folyamatos tanulásra és képződésre.
  • Alapvető számítógépes programok ismeretek (Word, Internet, E-mail).
  • Csapattagként a csoport részévé tudjon válni és együtt dolgozni a többi munkatárssal.

FELTÖLTÉS ALATT!

ADATVÉDELEM

Részvénytársaságunk elkötelezett az adatvédelmi rendszereink szigorú kidolgozása, üzemeltetése és alkalmazása mellett a vonatkozó jogszabályokkal összhangban.

Letölthető szabályzat:

Adatvédelmi szabályzat

Az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat adatvédelmi ügyekben:

E-mail cím:
adatvedelem@fejlesztesi.hu

Levélcím:
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 18.

Telefonszám:
06-1/646-4100