„Az év legjobb döntése az volt, amikor jelentkeztem a Fejlesztési Hitelközpont Zrt.-hez…”
Folyamatosan bővülünk, így szükségünk van olyan új munkatársakra csapatunkba akik segítenek az egyre növekvő ügyfélkörünket kiszolgálni, mellyel támogatjuk fejlődésüket.
A hozzánk történő jelentkezéshez NINCS SZÜKSÉG(!) pénzügyi és finanszírozási végzettségre és múltra. Más cégekkel szemben minket nem a papír, hanem a hajlandóság érdekel. Tevékenységünk annyira speciális, hogy ennek a területnek a sikeres működtetéséhez nem létezik (az egész országban) megfelelő oktatás, így saját magunk kényszerültünk kidolgozni ennek teljes képzését.
Magyarország egyik vezető, bank-független pénzügyi közvetítő társasága vagyunk. Részvénytársaságunk rendelkezik a Magyar Nemzeti Bank szigorú feltételeket támasztó tevékenységi engedélyével. Független pénzpiaci alkuszként* magyar vállalkozások részére segítünk megtalálni és lebonyolítani* a stabilitásukhoz és növekedésükhöz szükséges finanszírozásokat*.
Részvénytársaságunkat családi vállalkozásként alapítottuk 2020 júniusában a legnagyobb covid járvány idején. Családunk a hitelközvetítési tevékenység megjelenése óta jelen van a pénzügyi szektorban. Ez olyannyira igaz, hogy Mi képeztettük a 90-es évek végén az akkori Nemzetgazdasági Minisztériumban azt a tevékenységi kört, amely alapján akkoriban Mi is és az ország többi hitelközvetítésével foglalkozó cége meg tudta kezdeni működését.
Így több, mint negyed évszázados pénzügyi tapasztalattal rendelkezünk a finanszírozások terén. 3 fővel indult cégünk, minimális tőkével, mely kockázatot rejtett magában, mivel tudtuk, hogy nagy konkurenciával kell szembe néznünk és boldogulnunk. Az alapítást követően a működéséhez szükséges Magyar Nemzeti Bank engedélyének megszerzése közel 1 éves előkészületet és további 6 hónap lebonyolítási időt vett igénybe.
Családunk több, mint 26 éves pénzügyi tudásának köszönhetően hatalmas mennyiségű információt halmoztunk fel, így Részvénytársaságunk könnyedén tud működni, szolgáltatást nyújtani és új szolgáltatásokat bevezetni.
Mivel nagy figyelmet fordítunk a nyugodt és jó munkahelyi légkör kialakítására és fenntartására, így folyamatosan kiszűrjük a munkatársak közötti feszült ellenségeskedéseket, hátbatámadást és klikkesedést. Ennek alapvető célja, hogy olyan munkahelyet tartsunk fenn ahol nem gyomorgörccsel kell bejönnöd dolgozni.
Nem jelent problémát ha a pénzügyekkel és finanszírozásokkal kapcsolatban egyáltalán nincsen korábbi tudásod és tapasztalatod mivel minden új és meglévő munkatársunkat kiképzünk mind az általános munkatársi információkra, mind pedig a posztjukkal kapcsolatos konkrét tudnivalókra. Minden új munkatárs képzésére és munkakörébe való betanulására időt fordítunk, így megkönnyítve a beilleszkedést munkatársaink közé. A törekvésünk az, hogy a jól teljesítő munkatársakat a jövőben előléptessük, illetve bővítsük a felelősségi területüket és posztjuk tevékenységét.
Részvénytársaságunk szervezési rendszere speciális, mely egy több mint 70 éve bizonyítottan működő amerikai szervezési rendszeren alapul, melynek köszönhetően a munkakörök tevékenységei jól körülhatároltak így biztosítva a folyamatos növekedést és terjeszkedést.
Részvénytársaságunk 11 osztályra és 33 alosztályra vannak bontva, amelyekben a tevékenységek teljesen el vannak különítve és rendszerezve, így minden munkatársunk pontosan tudja, hogy mi a feladata, mit várunk el tőle és egyéb szervezeti üggyel kapcsolatban kihez kell fordulnia. A zűrzavar, véletlenszerűség és felesleges munkavégzés lehető legtöbb lehetőségét kizárjuk és folyamatosan dolgozunk ennek megtartásán és Rendben való működtetésén. Minden szervezési és rendrakási tevékenységünk a minél hatékonyabb, gyorsabb és pontosabb munkavégzésre irányul, minden munkatársunk részére.
Mivel tevékenységeinket és feladatainkat folyamatosan összehangoljuk, így nem kell a munkatársaknak kialakítaniuk a saját munkaterületüket, mely később összetűzéshez és zűrökhöz vezet a mások munkájával nem- vagy nehezen összehangolható tevékenységek miatt. Minden tevékenységet és munkakört úgy alakítunk ki, hogy illeszkedjen a már meglévő szervezeti felépítésünkbe.
Fontos számunkra, hogy betartsuk a törvényeket, ezért minden munkatársunk a valósan végzett munkaidővel és bérrel (túlórákat és bónuszokat beleértve) kerül bejelentésre.
„Az év legjobb döntése az volt, amikor jelentkeztem a Fejlesztési Hitelközpont Zrt.-hez. Az első napomon is már sőt a felvételizés során is nagyon közvetlenek voltak és kedvesek. Rengeteg oktatásban részesültem, és tudom, hogy még rengetegbe fogok. Nem csak úgy ‘bedobtak a mély vízbe’ mint a legtöbb helyen.”
S.P.
„Egy kihívásokkal teli, dinamikus munkahely ez, ahol nem áll le a pörgés és mindig hasznosnak érzem magam. Családias környezet és nagy tapasztalat hatja át az irodát.”
L.L.
1. Jelentkezés
Válaszd ki a számodra megfelelő pozíciót, majd kattints a jelentkezés gombra, ahol lehetőséged van megadni adataidat és feltöltheted önéletrajzod.
2. Előszűrés
Megnézzük, hogy önéletrajzod alapján megfelelsz-e a munkaköri elvárásoknak.
3. Telefonos kapcsolatfelvétel
Felvesszük veled a kapcsolatot telefonon és egyeztetjük a kiválasztási folyamat további lépéseit, majd időpontot egyeztetünk a személyes találkozóra.
4. Személyes interjú
A személyes interjú során egyeztetjük a betölthető pozíció és együttműködésünk részleteit. Az interjú része a kompetencia teszt kitöltése.
5. Döntés
Az interjú és a teszt kiértékelése alapján értesítünk a döntés eredményéről. Pozitív döntés esetén egyeztetjük a munkakezdés körülményeit.
Az űrlap kitöltésével akár több pozícióra is leadhatod jelentkezésed részünkre. A kitöltés során lehetőséged lesz feltölteni önéletrajzodat. A jelentkezés beküldését követően elindul a kiválasztás folyamata (a fentebb leírtak szerint) és tájékoztatni fogunk az előszűrés eredményéről.
"*" a kötelező mezőket jelöli
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat és funkciókat hátrányosan érinthet.
Pozíció: Telefonos kapcsolatfelvevő
Helye: Budapest, V. Bajcsy-Zsilinszky út 18.
Tapasztalat: Korábbi tapasztalat előnyt jelent
Végzettség: Nincs megadva
Állás típusa: Teljes munkaidő
Jogviszony: Munkavállalói jogviszony
Munkaidő: Napi 8 óra / heti 40 óra
Home office: Nem lehetséges
A pozíción betöltött munkával el kell érni, hogy azok az ügyfelek akikkel kapcsolatba kerülsz, igénybe vegyék valamely bevezető szolgáltatásunkat.
A bevezető szolgáltatások olyan díjmenetes szolgáltatások, melyek közben az ügyfeleink tapasztalatot szereznek abban, hogy a fizetős szolgáltatásainkon hogyan tudunk nekik segíteni a finanszírozásokkal kapcsolatos problémáik megoldásában.
Pozíció: Szolgáltatási operátor
Helye: Budapest, V. Bajcsy-Zsilinszky út 18.
Tapasztalat: Korábbi tapasztalat előnyt jelent
Végzettség: Nincs megadva
Állás típusa: Teljes munkaidő
Jogviszony: Munkavállalói jogviszony
Munkaidő: Napi 8 óra / heti 40 óra
Home office: Nem lehetséges
A pozíción betöltött munkával el kell érni, hogy a Részvénytársaságunkat megbízó ügyfelek részére teljeskörűen előkészítésre és lebonyolításra kerüljenek a hitelügyletek. Ennek végeredményeként a hitel összege kifolyósításra kerül a pénzintézet által az ügyfél részére.
FELTÖLTÉS ALATT!
Részvénytársaságunk elkötelezett az adatvédelmi rendszereink szigorú kidolgozása, üzemeltetése és alkalmazása mellett a vonatkozó jogszabályokkal összhangban.
Letölthető szabályzat:
Az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat adatvédelmi ügyekben:
E-mail cím:
adatvedelem@fejlesztesi.hu
Levélcím:
1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 18.
Telefonszám:
06-1/646-4100